REKLAMACE

Když se něco náhodou pokazí, jsme zde samozřejmě pro Vás. Zde je seznam nejčastějších dotazů a rady, jak v případě reklamace postupovat.

1 . Kam zboží vrátit?

Doručovací adresa pro vrácení zboží je:

SATIM CZ s.r.o.

2. května 1634,

763 61 Napajedla

Zlínský kraj

2. Zboží mi přišlo poškozené

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, napište podrobnosti na info@kidsconceptcars.cz a my Vám poradíme, jak dále postupovat.

3. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu.

Prosíme, napište podrobnosti na  reklamace@kidsconceptcars.cz, kde Vám poradíme, jak dále postupovat.

4. Zboží je nefunkční

K posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu výše nebo zboží předat osobně na provozovně.

Upozornění:

Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství.

JAK NA REKLAMACI?

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamace doporučujeme použít tento reklamační list.

  • Registrovat

Registrace nového účtu

Máte již účet?
Místo toho se přihlaste nebo Obnovit heslo